Sveža piletina kod Veljka
10 kupaca kažu da im je ovo omiljeni proizvođač.
(3 kupca su ostavila svoj utisak.)
Umčari062 533 446tonijevac88@gmail.comPoreski identifikacioni broj / Registarski broj PG: 703826000647
Naša priča
- Umčari
- Poreski identifikacioni broj / Registarski broj PG : $703826000647
Poštovani članovi grupe, ljubitelji domaće hrane i posetioci sajta,
Naša farma se nalazi u Umčarima, opština Grocka. Ovo je porodičan posao kojim se bavimo više od 50 godina. Nakon brojnih sugestija odlučili smo da proširimo asortiman naših proizvoda i našim stalnim kupcima kao i novim ponudimo zaklane (očišćene) piliće odličnog kvaliteta. Klanje se vrši u registrovanoj klanici. Svaki komad je pažljivo biran i dolazi isključivo sa naše farme.
Ponuda i cenovnik
- Pilići (celi komadi), 1 kg - 400 din
- Batak i karabatak, 1 kg - 500 din
- Belo meso sa koskom, 1 kg - 600 din
- Belo meso file, 1 kg - 750 din
- Krilca, 1 kg - 350 din
- Leđa, 1kg - 150 din
- Džigerica, 1kg - 450 din
Način dostave
Naše proizvode dostavljamo na adresu u Beogradu. Minimum za besplatnu dostavu je porudžbina u iznosu od 2000 dinara.
Jako negativno iskustvo. Isporuka je kasnila, nejasno vreme dolaska, nemogucnost dogovora. Na kraju isporucena manja kolicina mesa od narucene, a naplacena ista cena, uz komentar da ce mi “sledeci put dostaviti vise”. Nema sledeceg puta, ne prepocujem saradnju sa Veljkom. Sve skupa, velika steta jer je sama piletina bila odlicna.
Da može 0 zvezdica ni to ne bi bila dovoljno niska ocena da okarakteriše ovog malog proizvođača. Duboko sam razočaran što moram da iznesem svoje iskustvo na ovako negativan način, recenzija nema za svrhu da bilo koga diskredituje već da skrene pažnju potencijalnim kupcima da dobro razmisle pre nego što se odluče za saradnju sa ovim proizvođačem. Naime, naručena je izvesna količina piletine, rečeno je da nema problema i da stiže tad i tad, na obećani datum nije stigla, zatim je rečeno da će stići za 7 dana. Pogađajte, ni tada nije stigla, Pokušavao sam da dobijem informacije o statusu moje narudžbine, odgovor nisam dobio… Ignorisanje korisničkih upita i zahteva je neprihvatljivo ponašanje za nekoga ko pretenduje na ozbiljnost. Nedostatak profesionalnosti, loša komunikacija i ignorisanje korisničkih potreba su nešto što bi trebalo da se definitivno ispravi. Neprofesionalno ponašanje koje sam doživeo od strane ovog proizvođača je krajnje razočaravajuće i neodgovarajuće za bilo kog ozbiljnog ko se bavi ovim poslom.
Ljudi za svaku pohvalu.
Sve po dogovoru, doneli nam na kućnu adresu.
Uzeli smo 5 celih pilića da probamo i imamo samo reči hvale.
Pilići očišćeni profesionalno.
Samo pileće meso vrhunskog kvaliteta.
Vidi se da je ljudima glavni prioritet kvalitet.
Savet za proizvođača jeste samo:
Ne dozvolite sutra da kvantitet utiče na kvalitet.
Ako Bog da zdravlja,
čujemo se uskoro za novu turu,
naravno, ako bude bilo zaliha.
Svako dobro želim Vama i Vašoj familiji,
da vas Bog čuva i podari mnogo uspeha kako u privatnom tako i u poslovnom životu!
Srdačan pozdrav,
Miljan Dželetović